CONSULTATION FORMATION OFA
ORGANISATEUR
Numéro de référence officiel de la formation 2281
Nom Organisateur 2 LEARN - NEO ANIMALIA
FORMATION
Titre Cycle, Journée,... Vet Digital Training module 9 NL - Deel 2
Titre de la formation Vet Digital Training Module 9 NL - Deel 2
Sous-titre Effectief social media gebruiken voor de dierenartsenpraktijk
Date de la formation 04/04/2024
Lieu de la formation
Type Conférence 45 min.
Démonstration d’actes techniques 0 min.  
Exposé interactif 15 min.
Travaux pratiques sur animaux morts 0 min.  
Travaux pratiques sur animaux vivants 0 min.  
Nombre de PFCC
Y compris si contrôle réussi des connaissances
2
Domaine d'activité Public Relations
Thème
Espèces concernées chien, chat, chevaux, bovins
Mots-clés chien, chat, numérique
Type de support Vidéo et notes de cours
Durée 60 minutes
Infrastructure Via ordinateur
Nombre Maximum de participants Illimité
Langues Nederlands
Objectifs de la formation Het prijsbeleid vertelt veel over de identiteit van een bedrijf en over de diensten en producten die aangeboden worden. Dat heeft invloed op de verwachtingen van de klanten. Welke prijzen je hanteert is dus iets waar je goed over na moet denken. Veel dierenartsen vinden dit lastig. Prijzen worden veelal bepaald zonder duidelijke strategie of onderbouwing. Een vergelijking met de omliggende praktijken is een veelgehoorde reden waarom de prijs de prijs is. Daarnaast ontbreekt het draagvlak binnen het team, wat tot discussie leidt en er regelmatig voor zorgt dat er niet of onvoldoende wordt doorgerekend.

Voor wie
• Praktijkeigenaren, maatschapsleden, praktijkmanagers en medewerkers van de dierenartsenpraktijk die betrokken zijn bij de ontwikkeling van het prijsbeleid van de praktijk.

• Iedere medewerker in de DAP die beter wil begrijpen hoe tarieven tot stand komen en hoe je discussie daarover met klanten op een goede en constructieve manier kunt voeren.
Résumé Programma
Tijdens die tweedelige webinar ‘Sta achter je prijzen’ vertelt Gerco Bosch van veterinair adviesbureau digiRedo hoe je een doordacht prijsbeleid ontwikkelt.

Deel 2:
Tijdens de tweede sessie laten we zien hoe je een kostprijs berekent, hoe je een gezonde marge bepaalt en hoe je je team hierin meeneemt. Zo begrijp je hoe de prijs naar de klant tot stand komt en weet je hoe je deze kunt verantwoorden.
Description additionnelle
Site Web inscription / infos http://https://www.vettube.eu/video/vetdigitaltraining-module-8-effectief-social-media-gebruiken-voor-de-dierenartsenpraktijk/757.html
Prix 0 €
Subsides
Places disponibles
CONFÉRENCIER
Nom + Prénom Bosch Gerco
Titre Veterinair adviesbureau digiRedo
DIPLÔME PRINCIPAL NIVEAU MASTER
LANGUES PRATIQUÉES
Biographie
Texte additionnel libre
PHOTO
Diplôme complémentaire 1
Diplôme complémentaire 2
Diplôme complémentaire 3
Formation complémentaire 1
Formation complémentaire 2
Formation complémentaire 3